6 sfaturi pentru a reduce toxinele și pentru a susține sistemul imunitar

Atunci când vine vorba despre o cură „detox” multă lume se duce cu gândul imediat, fie la regim, fie la înfometare. Dar chiar dacă aceste lucruri te ajută la purificarea organismului, sunt doar soluţii temporare. În plus, vin cu o mulţime de efecte secundare.

Pentru a evita acumularea de toxine în organism, cel mai bine ar fi să începi să consumi alimente sănătoase cu un efect depurativ. Dar mai sunt şi unele obiceiuri esenţiale de adoptat la tine în rutina de viaţa de zi cu zi.

Consumă fructe şi legume crucifere. Pentru că legumele crucifere acestea conţin sulforafan, care poate stimula enzimele epurative şi pentru că sunt de mare ajutor pentru a lupta împotriva îmbătrânirii. Dar trebuie să consumi şi coacăze, afine sau zmeură, mere, spanac, sfeclă, păpădie sau papaya deoarece sunt super alimente detox.

Mizează pe condimente. Adică pe rozmarin, coriandru sau usturoi. Te ajută atunci când vine vorba despre detox şi vin cu un plus de savoare pentru preparate.

Tratează aşa cum trebuie intestinele. Pentru a ameliora purificarea organismului, cel mai bine ar fi să ai grijă de flora intestinală pentru a favoriza dezvoltarea bacteriilor bune. Consumă deci iaurturi, miso, năut, kombucha sau kimchi.

Evită produsele de curăţenie pe bază de clor şi privilegiază-le pe cele naturale.

Consumă fructe roşii sau fructe de pădure. Sunt o sursă excelentă de antioxidanţi şi au un rol vital în procesul detox. Merişoarele de exemplu, au numeroşi nutrienţi benefici pentru sănătatea cardiovasculară. Coacăzele sunt cele mai bune pentru sănătatea ficatului. Dar şi murele, afinele sau zmeura.

Elimină toxinele cu ajutorul usturoiului. Usturoiul este cel care poate activa enzimele din ficat responsabile cu purificarea sa. Conţine şi compuşi esenţiali pentru diminuarea riscului de apariţie a procesului de nitrozare, adică de transformare a nitriţilor în nitraţi.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *