Superalimente pentru o toamnă în forță

Odata ce toamna isi va face din nou aparitia, vei simti cu siguranta cum oboseala si stresul apar inca o data in viata ta. Nu ar trebui insa sa iti faci probleme, deoarece exista numeroase superalimente pe care le poti integra in alimentatia ta pentru a –ti sustine corpul si pentru a asigura o buna gestionare a stresului, dar si o concentrare optima si o energie stabila.

Acizii grasi omega 3 din alge, anti-inflamatorii care protejeaza creierul. Acestea joaca un rol esential in sanatatea noastra globala datorita actiunii lor anti-inflamatorie. Favorizeaza hranirea creierului, fiind bune pentru concentrare si o memorie de calitate. De altfel, eliminand inflamatia sistemica, permit de asemenea, prevenirea anumitor probleme asociate unei inflamatii la nivelul creierului, precum proasta dispozitie, deprimarea, iritabilitatea, nervozitatea si anxietatea.

Spirulina pentru a te revitaliza. Spirulina este printre primele superalimente ce a fost popularizata. Si chiar si azi este foarte greu de detronat datorita valorii sale nutritionale ridicate. Este foarte bogata in vitamine si in minerale, este hranitoare, revitalizanta, fiind ideala pentru sustinerea sistemului nervos si organismului invadat de stres. Spirulina te ajuta sa iti mentii energia si vitalitatea, aducand corpului o multime de nutrienti esentiali.

Maca pentru sistemul nervos. Maca este o planta peruviana, un superaliment pentru un plus de energie. Datorita nivelului sau ridicat de nutrienti importanti, precum fosforul, ajuta la favorizarea memoriei si a concentrarii. Vitaminele sale B sunt cele care sustin sistemul nervos, care este pus la grea incercare de stres si de oboseala.

Rodia. Rodia este foarte bogata in antioxidanti, dar si sursa de minerale esentiale precum potasiul, zincul, cuprul si fosforul. Este un aliat detox si diuretic si se poate consuma fara moderatie.

Spanacul. Este foarte bogat in macronutrienti si micronutrienti, precum clorofila si vitaminele B, K si C, dar si in acid folic sau potasiu. Are deci cea mai frumoasa densitate minerala si vitaminica, un lucru ce ii amelioreaza potentialul antioxidant.

Usturoiul. Usturoiul este foarte bun pentru sanatate. Consumandu-se in mod regulat, ajuta la combaterea cancerului, mai ales a celui legat de digestie si a maladiilor cardiovasculare.

Quinoa. Are un indice glicemic foarte scazut, este foare bogata in magneziu, in potasiu si in aminoacizi. Deci este un aliat de pret contra oboselii.

Fructul avocado. Este gras, da, de acord, dar contine doar grasimi bune. Este de asemenea, foarte bogat in vitamine si in magneziu, ideal in tot felul de salate, mai ales cu sfecla si porumb.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *